fbpx
Selecteer een pagina
Wil je méér klanten in je winkel?

Start vandaag nog met slimme Facebook marketing!

 

Als zelfstandige retailer sta je voor veel uitdagingen. Het maakt niet uit of je een kledingwinkel hebt, een schoenenwinkel, parfumerie of delicatessen verkoopt. Je moet meer moeite doen om klanten naar je winkel te trekken. Consumenten shoppen vaker online, zijn minder trouw en worden prijsgevoeliger.  Ook  marketing is veranderd.  Social media wordt steeds belangrijker.

En jij?
Zie je veel collega’s actief met Facebook marketing?
Vraag je je af of Facebook ook meer klanten naar jouw winkel kan trekken?
Wil je hier al langer actiever mee aan de slag maar weet je niet hoe?
Ontbreekt het je aan inspiratie?
Of ben je bang dat het te veel tijd kost?
En hoe zit het met adverteren op Facebook?
Heb je geen flauw idee hoe dit werkt en zie je er tegenop om dit zelf te moeten leren?
En hoeveel budget kost dit eigenlijk?
Kortom allerlei vragen die er misschien voor zorgen dat je Facebook nog niet optimaal gebruikt als marketing tool. 

Profiteer van de  digitale mogelijkheden!

Ga mee met de veranderingen en laat digitale marketing  werken voor jouw winkel.  Mijn klanten behalen het meeste resultaat met slimme Facebook marketing. In mijn eigen winkels komt zelfs 30% van de winkelbezoekers via Facebook!

Als er één ding is waarop ik als winkelier zeker zou inzetten dan is het wel  Facebook marketing. Schrap voor mijn part gerust enkele print advertenties en besteedt een klein deel van dit budget aan slimme Facebook marketing. Ik weet zeker dat dit veel meer klanten naar je winkel brengt. Met minder budget!

Persoonlijke marketing is jouw grootste troef!

Maak je eigen zaak sterker met persoonlijke marketing zodat je veel minder last hebt van concurrentie. Social media is hiervoor ideaal. Als je dit goed aanpakt dan is er nog altijd een mooie toekomst weggelegd voor je winkel.  Zomaar wat Facebooken als het uitkomt brengt je niets op. Je hebt een plan nodig. Een stappenplan waarmee je Facebook  inzet om klanten naar je winkel te trekken.

Marketing adviseur & retailer

Ik ben niet alleen  marketing adviseur, ik ben zelf ook eigenaar van 2 modewinkels.  Alles dat ik jullie leer heb ik zelf uitgetest en toegepast in mijn eigen winkels. Ook doe ik af en toe freelance projecten bij multinationals. Ook hier doe ik veel kennis op die ik weer voor Retail Power gebruik 😉

Ik weet ook wat het is om als retailer moeilijke tijden door te maken. Ik heb een grote internationale webshop gehad maar door de komst van de Zalando’s was het onmogelijk om hier nog winst mee te maken. Ik gebruik sindsdien digitale marketing om mijn fysieke winkels sterker te maken.

Ik geloof nog altijd in gewone winkels. Het zou maar saai worden met enkel ketens en webshops. Daarom help ik zelfstandige winkeliers om hun zaak sterker te maken met digitale marketing. Daar krijg ik energie van!

Misschien denk je dat al die social media niets voor jou is omdat je er niet mee opgegroeid bent. Ik ben 46 jaar en heb ook alles moeten leren. Als ik het kan dan kan jij dat ook! Privé ben ik zelfs geen fan van Facebook. Maar als ik zie wat het voor je bedrijf kan doen dan zou ik niet twijfelen en er vandaag nog mee aan de slag gaan.

Maak gebruik van de vele kansen die Facebook biedt om meer klanten in je zaak te krijgen.  

 Stel je eens voor …

… dat je exact weet wat je op Facebook moet plaatsen om resultaat te hebben …

… dat je weet hoe je dit zelf doet in maximaal 1 uur per week …

Stel je eens voor …

… dat je leert hoe je zelf slimme advertentiecampagnes kunt maken …

… dat je Facebookpagina ook werkelijk klanten oplevert …

 

Facebook marketingplan

Dit klinkt misschien te mooi om waar te zijn maar weet dat je met mijn Facebook marketingplan na 30 dagen de eerste resultaten ziet. We werken met 3 pijlers:

INHOUD:

Je leert eerst wat voor soort berichten je moet posten om consumenten fan te laten worden van jouw winkel.

BEREIK:

Daarna leer je hoe je veel meer potentiële klanten bereikt met slimme Facebook campagnes.

PLAN:

Vervolgens leer je om alles efficiënt in te plannen zodat je Facebook marketing niet meer dan 1 uur per week kost.

Dit zeggen klanten over Facebook Power:

We hebben al 55 jaar een zaak in herenkleding en schoenen. Ankie heeft onze ogen geopend op vlak van Facebook marketing. Ik moet zeggen dat we vroeger nauwelijks aandacht aan social media besteedden. Vooral door gebrek aan kennis. Momenteel zetten we ons budget vooral in op Facebook, we doen veel minder printreclame. We voelen in de winkel dat we hiermee veel meer resultaat boeken.  Klanten geven aan dat ze ons gevonden hebben via Facebook. 

Peter Devos

Als schoonheidsspecialiste heb ik nooit beseft dat social media zo belangrijk is. Je kunt goed zijn in je vak maar als je er niet op de juiste manier mee naar buiten komt dan trek je niet genoeg klanten aan. Ik had wel vaste klanten maar het lukte me niet om nieuwe klanten te vinden. Via Facebook Power heb ik geleerd om mezelf heel zichtbaar te maken en om een connectie te maken met mijn volgers. Toen ik dit onder de knie had ben ik gaan adverteren. Heel beperkt met 3 euro per dag want ik heb geen groot budget. Soms ook eens een week niet. Het resultaat is dat ik nu maandelijks zeker 3 nieuwe klanten heb via Facebook. Voor mij is deze cursus meer dan geslaagd.  

Rineke Fiers

Ik wilde verschillende zaken leren. Ik wilde meer volgers voor onze Facebookpagina en ik wilde graag professioneel leren adverteren op Facebook. Verder wilde ik ook graag weten wat voor soort posts ik kon maken. Hiervoor kon ik zeker inspiratie gebruiken. De resultaten liegen er niet om. Het aantal volgers is gevoelig gestegen en de volgers zijn ook echt betrokken, ook adverteren lukt al redelijk goed. Het is fijn dat je het programma op je eigen tempo kunt volgen. 

Katrien Verdievel

Voor wie is Facebook Power interessant?

Ik heb Facebook Power gemaakt voor zaakvoerders van fysieke winkels die meer klanten willen aantrekken met Facebook. Het maakt niet zoveel uit wat voor soort winkel je hebt. Het werkt zowel voor kledingwinkels, schoenenwinkels, parfumeriewinkels, cadeauwinkels, decoratiewinkels, delicatessenzaken etc. Verder hoef je geen ervaring in marketing te hebben. Je leert alles stap voor stap.

En voor wie niet?

Het is belangrijk dat je open staat om nieuwe dingen te leren. Ook moet je bereid zijn om zelf aan de slag te gaan (of een medewerker). In het begin zul je zo’n 2 uur per week aan Facebook besteden. Als je het eenmaal onder de knie hebt dan lukt het in 1 uur. Als je deze tijdsinvestering niet wilt doen of als je geen nieuwe zaken wilt uittesten dan begin je beter niet aan deze cursus.  

Hoe werkt Facebook Power?

Facebook Power is voor iedereen gemakkelijk te volgen, zelfs als je nog niet heel actief bent op Facebook. Je bekijkt korte video’s van de lessen, krijgt handige werkboeken en leert om alles direct in de praktijk te brengen. Op deze manier boek je sneller resultaat.

Je krijgt ook gedurende een jaar toegang tot de besloten Facebookgroep ‘Facebook Power’. Hierin kun je vragen stellen als je vast loopt of mijn feedback nodig hebt. Je kunt ook de vragen van andere deelnemers volgen en ervaringen met elkaar uitwisselen.

Facebook Power is speciaal gemaakt voor zelfstandige winkeliers. Het is geen algemeen programma voor iedereen. Ik leer je enkel strategieën en tips w aarmee ik de afgelopen jaren goede resultaten heb behaald. Voor mijn winkels en voor mijn klanten. Hierdoor betaal jij geen leergeld en boek je snel resultaat.

Facebook Power is beschikbaar vanaf 20 december 2019. Als je voor 15 december inschrijft dan profiteer je van een interessante vroegboekkorting. Je betaalt dan 895 euro in plaats van 995 euro.  Meld je hier aan!

Wat kost Facebook Power ?

  

Facebook Power

–  Stap voor stap leren om klanten te trekken
via Facebook marketing
–  Exclusief  voor zelfstandige retailers
– Online videolessen
–  Bij elke les een lesboek
–  Bij elke les praktijkvoorbeelden
– 12 maanden Facebook helpdesk voor vragen
BONUS: gratis contentkalender

995 euro
of 3 termijnen van 350 euro

Veelgestelde vragen over Facebook Power:

Hoe weet ik of dit programma rendeert voor mijn zaak?
Als je al mijn tips opvolgt en actief met Facebook aan de slag gaat dan kan het niet anders dat je  extra klanten naar je winkel trekt via Facebook. In mijn winkels komt zelfs 30% van de klanten via Facebook. Als dit maar 10% is dan is het al heel rendabel. 

Is Facebook  Power vooral geschikt voor kledingzaken en schoenenwinkels?
Facebook Power is vooral interessant voor  fysieke winkels zoals kledingwinkels, schoenenwinkels, opticiëns, parfumerieën, cadeauartikelen, voedingswinkels etc. Het is belangrijk dat je  een fysieke winkel hebt, niet enkel een webshop.

Ik ben zelf helemaal geen actieve gebruiker van social media, is dat erg?
Je hoeft geen ervaring te hebben met Facebook marketing. Je hoeft er privé zelfs geen fan van te zijn.  Je moet er wel voor open staan om nieuwe dingen te leren want we gaan het optimaal inzetten voor je zaak. Ik ben zelf ook niet opgegroeid met social media dus als ik het kan dan kun jij het ook :-).

Na het doorlopen van de cursus weet jij:

>   Wat je moet posten op Facebook om klanten aan te trekken

>   Hoe je meer kwalitatieve volgers krijgt op Facebook

>   Hoe je zelf professionele Facebook advertenties maakt die renderen

>   Hoe je nieuwe klanten trekt met slimme Facebookcampagnes

>   Hoe je maximaal resultaat haalt uit Facebook in zo min mogelijk tijd (1 uur per week)

Facebook Power is beschikbaar vanaf 20 december 2019. Als je voor 15 december inschrijft dan profiteer je van een interessante vroegboekkorting. Je betaalt dan 895 euro in plaats van 995 euro. Meld je hier aan!

Wil je meer klanten in je winkel met slimme Facebook marketing?

  Wacht dan niet langer!

 Start dan zo snel mogelijk met Facebook Power zodat je over een maand al resultaat ziet.

Contact::

Retail Power
Langestraat 65
1750 Lennik
T: 0473 750058
ankie@retailpower.be

Voordelen:

  • >20 jaar marketingervaring
  • Eigenaar van retailzaak
  • Focus op resultaat & rendement
  • Adviseur én ondernemer

Volg mij op: